Vad kan försäkringsbranschen göra för att få toppbetyg av sina kunder? Och hur gör vi bäst för att möta de föränderliga kundbehoven i framtiden?
Anmäl dig här
Varmt välkommen till en nätverksträff från Insurance Evolution som fokuserar på kundkommunikationen! Temat är: ”Morgondagens kundkommunikation i försäkringsbranschen” — och vi är mycket glada över att presentera Anna Rosenlund, Svedea som en av deltagarna i panelen den 21 november i Stockholm.
Anna Rosenlund är marknads- och kommunikationschef på Svedea — som fem år i rad har haft de mest nöjda kunderna inom fordonsförsäkring. Hon har tidigare bland annat varit brand manager på Blocket och har ett förflutet som nordisk marknadschef i filmbranschen. Vad är hemligheten bakom att kunna ligga på topp bland kunderna år efter år i en konkurrensutsatt del av försäkringsbranschen?
Du är så välkommen till träffen den 21 november på DownTown Camper med adress Brunkebergs torg 9 i centralaste Stockholm.
Där bjuds du på enklare förtäring och dryck och får mingla med kollegor i branschen från kl 17.
Värd för kvällen är Billogram. Förutom mingel, mat och dryck får du möjlighet att lyssna till kvällens paneldiskussion.
Somliga kanske uppfattar det som att försäkringsföretag inte ligger i framkant när det gäller kommunikation som bygger starka kundrelationer. Hur kan branschen bli ännu bättre på att kommunicera med kunderna? Vilka krav ställs i framtiden på kundkommunikationen – från kunder, myndigheter och andra intressenter?
Vi är väldigt glada över att kunna erbjuda dig att träffa en mycket kvalificerad panel med företrädare för stora och små, gamla och nya bolag i och utanför branschen som vi tror kan ge dig inspirerande inspel för att utveckla kundkommunikationen i ditt eget bolag. Missa inte möjligheten att lära dig från några av branschens bästa kommunikatörer!
Så än en gång — varmt välkommen den 21 november!
Anmälan här:
Anmäl dig här:
Insurance Evolution
— ett samarbete mellan Sak & Liv & FörsäkringsPlatsen.